İŞLEM REHBERİ
1) TEKNİK ADIMLAR
1.1. Sözleşmenin kurulabilmesi için ürünün seçilmesi
www.dermobeyond.com.tr adresinden sitemize erişim sağlayabilirsiniz. Sitemizden alışveriş yaparken seçtiğiniz ürünleri "Sepete Ekle" butonu ile sepetinize ekleyebilirsiniz. Sepetinize eklediğiniz ürünleri ya da adetlerini silebilir, yeni ürün ekleyebilir ya da bu ürünlerde değişiklik yapabilirsiniz. Siparişinizi tamamlamak istediğiniz takdirde “Siparişi tamamla” butonuna tıklayarak “Üye Girişi” sayfasına yönlendirilirsiniz. Üyelik kaydınızın bulunmaması halinde üye olmadan işlemlere devam edebilirsiniz. Alışverişinize devam etmek istemeniz halinde ise “Alışverişe devam et” butonuna tıklayarak alışverişinize kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.
1.2. Teslimat bilgileri ve Ödeme bilgilerinin girilmesi
Sitemize üye iseniz üyelik bilgilerinizde yer alan adres, fatura adresi ile “Teslimat bilgileri” bölümünde varsayılan adres olarak karşınıza çıkacaktır. Ancak teslimat ve fatura adresini farklı bir adres girmek istemeniz ya da fatura adresinizin teslimat adresinden farklı olmasını istemeniz halinde “Adresi güncelle” bölümünden güncelleyebilirsiniz. Siparişinizin faturasının doğru kesilebilmesi ve teslimatta problem yaşanmaması adına fatura ve teslimat adresinizin eksiksiz ve doğru olduğundan emin olunuz.
Adres bilgilerinizi girdikten sonra “Devam et” butonuna tıklayarak, sözleşme konusu ürünleri, adetleri ve bedelleri ile teslimat ve fatura adreslerini kontrol edebileceğiniz, Mesafeli Satış Sözleşmesi Ön Bilgilendirme Formu ile Mesafeli Satış Sözleşmesini görüp, okuyup, inceleyebileceğiniz sayfaya ulaşabilirsiniz. Bu bilgilerin doğruluğunu kontrol edip, kabul ettikten sonra “Mesafeli Satış Sözleşmesi Ön Bilgilendirme Formu ile Mesafeli Satış Sözleşmesini okudum, kabul ediyorum” butonuna tıklayarak, ödeme aşamasına geçebilirsiniz.
Ödemeyi kredi kartı veya banka kartı ile gerçekleştirebilirsiniz. Kart bilgilerinizi girdikten sonra eğer taksit yapılabilen ürünlerse taksit seçeneklerinden birini seçip alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
1.3. Sözleşmenin kurulması ve siparişin onaylanması
Siparişlerin işleme alınma zamanı, kredi veya banka kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı belirlenen andır. Alışverişin tamamlanıp ödemenin alınmasıyla birlikte taraflar arasında Mesafeli Satış Sözleşmesi yürürlüğe girecektir. Sözleşmenin yürürlüğe girmesiyle birlikte tarafınıza “Sipariş Onay Maili” gönderilecektir. Bununla birlikte "Siparişlerim” sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.
1.4. Teslimat koşulları
Siparişleriniz, sipariş onayı mailinin gönderilmesinden itibaren en geç 5 iş günü (Pazartesi-Cuma) içerisinde şirketimizin anlaşmalı olduğu kargo şirketine teslim edilir. Teslimat adresinin uzaklığına göre de kargo şirketi tahmini 1-3 gün içerisinde siparişinizi size ulaştıracaktır. Tahmini teslimat tarihi şeklinde belirtilen ürünlerin, teslimat tarihi tahmini olarak belirtilmiş olup bu ifade herhangi bir taahhüt içermemektedir. Seçtiğiniz ürünlerin tamamı anlaşmalı olduğumuz kargo şirketleri tarafından Dermo Beyond Kozmetik Sanayi ve Tic. Ltd. Şti. garantisi ile size teslim edilecektir.
Özel üretim ürünlerin teslim süreleri imalat zamanına göre farklılık göstermektedir. Bu tür ürünlerin teslimat bilgileri ve süreleri ürün sayfalarında belirtilmiştir.
Tarafımızdan kaynaklanan bir aksilik olması halinde ise size üyelik kaydında vermiş olduğunuz iletişim bilgileri doğrultusunda haber verilecektir. Bu yüzden üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olması önemlidir.
Ulusal bayram ve genel tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.
1.5. Sipariş İptali, Garanti ve İade Koşulları
Sipariş İptali
Siparişini vermiş olduğunuz ürün kargoya verilmeden önce siparişinizi iptal edebilirsiniz. Bunun için “Üyelik kaydı” bölümüne tıklayarak “Siparişlerim” bölümünden “Siparişi İptal Et” butonuna basarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.
Sipariş iptali talebiniz onaylandıktan sonra, ödeme kredi kartınızdan alındıysa iade işlemi kartınıza yapılır. Geri ödeme süreci bankanıza bağlı olarak farklılık gösterdiğinden, iadelerinizi bankanızla iletişime geçerek takip edebilirsiniz.
Siparişini vermiş olduğunuz ürün kargoya verildikten sonra sipariş iptali gerçekleştirilemez. Bu durumda ürünü teslim aldığınızda iadesini gerçekleştirebilirsiniz.
Garanti Koşulları
Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde Dermo Beyond Kozmetik Sanayi ve Tic. Ltd. Şti. garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Zarar görmüş, ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı paketler teslim alınmayarak Kargo Şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Paket tarafınızca teslim alındıktan sonra ürünün hasarsız ve sağlam alındığı kabul edilmiş olur. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın tarafınızda kalan kopyasıyla birlikte en geç 3 (üç) gün içinde iletişim bilgilerimizde yer alan email adresi veya telefon numarasına ya da internet sitesinde yer alan online müşteri hizmetleri hattına Müşteri Hizmetlerine bildirilmelidir. Aksi takdirde tarafımıza hiçbir sorumluluk yüklenemez.
Ürün üzerinde yapılan değişiklikler, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.
Ürün Değişim - İade Koşulları
Öncelikle iade etmek istediğiniz ürünlerin iade şartlarına uygun olduğundan emin olunuz. Hür türlü kozmetik ürünlerinde iade hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır. Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vesaire şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez. İade, orijinal ambalaj ile yapılmalıdır. Ürünün iadeye uygun olması halinde ürün teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde iade edebilirsiniz.
Teslim aldığınız ürünü iade etmek istemeniz halinde, buna yönelik bildirimin teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde iletişim bilgilerimizde yer alan email adresi veya telefon numarasına,internet sitesinde yer alan online müşteri hizmetleri iletişim formu üzerinden ya da üye hesap yönetim panelinde yer alan siparişlerim alanından iletilmesi gerekmektedir. İade işlemlerinin yapılabilmesi için mal ile birlikte teslim edilen fatura aslını ürün ile birlikte tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir. İade hakkınızı kullandığınıza ilişkin bildirimi tarafımıza yönelttiğiniz tarihten itibaren on gün içinde Sözleşme konusu ürünü, iade ile ilgili bilgileri içeren fatura ile birlikte ve varsa standart aksesuarları ile varsa hediye edilen diğer ürünler ile birlikte eksiksiz ve ayıpsız olarak teslimatı yapan anlaşmalı kargo şirketi kanalıyla tarafımıza ulaştırmalısınız.
İade edeceğiniz ürünü anlaşmalı kargo şirketi ile tarafımıza göndermeniz halinde iade kargo bedeli tarafımıza aittir.
İade edeceğiniz ürünü, teslimatı yapan anlaşmalı kargo şirketinden farklı bir kargo şirketi ile göndermek istemeniz halinde iade bedeli tarafınıza ait olup, ürünün kargo sürecinde uğrayacağı hasardan firmamız sorumlu değildir.
İade ürün, faturasıyla birlikte eksiksiz ve ayıpsız olarak tarafımıza teslim edildiği takdirde teslim tarihinden itibaren en geç 14 (ondört) gün içerisinde ürünün toplam bedeli tarafınıza iade edilecektir. Ürün iade edilmeden bedel iadesi yapılmaz.
Ürün bedelinin tamamı tek sefer de bankaya ödenmekte olup, kredi kartına yapılan iadelerin kredi kartı hesaplarına yansıma süresi ilgili bankanın tasarrufundadır. Bu sebeple tarafımıza herhangi bir sorumluluk yüklenemez. Ürün bedelinin iadesinde banka tarafındaki aksaklıklardan dolayı tarafımızın sorumluluğu bulunmamaktadır.
Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı – eksik çıkması halinde ürün iade prosedürü işletilecektir.
2) MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİNE ERİŞİM
Tarafınıza gönderilen “Sipariş Onay Maili”nden Mesafeli Satış Sözleşmesi Ön Bilgilendirme Formu ile Mesafeli Satış Sözleşmesine erişim sağlayabilirsiniz. Bu sözleşmeler elektronik ortamdaki kayıtlarımızda 3 yıl süre ile saklanmaktadır. Ayrıca “Üyelik kaydı” bölümüne tıklayarak “Siparişlerim” bölümünden “Mesafeli Satış Sözleşmesi & Ön Bilgilendirme Formu" seçeneğinden sözleşmeye erişim sağlayabilirsiniz.
3) SİPARİŞ ESNASINDAKİ HATALARIN DÜZELTİLMESİ
Sitemizden alışveriş yaparken seçtiğiniz ürünleri "Sepete Ekle" butonu ile sepetinize ekleyebilirsiniz. Sepetinize eklediğiniz ürünleri görmek için "Sepetim" sekmesini seçtikten sonra sepetinizde bulunan bu ürünlere ek olarak yeni ürün ekleyebilir ya da mevcuttaki ürünlerinizi sepetten çıkartabilirsiniz.
Teslimat ve fatura adresinde değişiklik yapmak istemeniz halinde “Adresi güncelle” bölümünden güncelleyebilirsiniz.
Ödeme bilgilerine ilişkin bilgilerde değişiklik yapmak istemeniz halinde ise aynı sayfada yer alan "Ödeme Seçenekleri" sekmesinden gerekli değişikliği yapabilirsiniz.
Siparişinizin tamamlanmasından önce kapat işaretini kullanarak (X) siparişinizi tamamlamadan çıkış yapabilirsiniz.
Elektronik ticaret işlemleri nedeniyle üye ve müşterilerden elde edilen kişisel bilgi ve veriler 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile tamamen uyumlu bir şekilde işlenmekte ve gizli tutulmaktadır. Toplanan kişisel verilerin neler olduğuna, nasıl ve ne şekilde toplandığına, bu verilerin nasıl ve ne şekilde korunduğuna ilişkin olarak ve 6698 sayılı Kanun’dan doğan haklarınız ile bu haklarınızı nasıl kullanacağınıza yönelik detaylı bilgi için Kişisel Verilerin Korunması Politikasını inceleyebilirsiniz.
5) ALTERNATİF UYUŞMAZLIK ÇÖZÜM MEKANİZMALARI
Uyuşmazlık halinde, Ticaret Bakanlığınca her yıl belirlenen parasal sınırlar dahilinde Tüketici Hakem Heyetleri ile Alıcı’nın veya Satıcı’nın ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.