Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Kargo ücreti nedir ?

……… TL ye kadar siparişleriniz için kargo ücreti ….. ….. TL ve üzeri alışverişleriniz için kargo ücretsizdir.

2- Siparişim hangi kargo şirketi ile teslim edilecek ?

Bulunduğunuz lokasyona bağlı olarak birlikte çalıştığımız Yurtiçi Kargo, Trendyol Express, Aras Kargo, HepsiJet Kolay Gelsin ile teslimat sağlanmaktadır.

3- Türkiye'nin her yerine kargo teslimatı yapıyor musunuz ?

www.dermobeyond.com.tr ‘den satın almış olduğunuz ürünler Türkiye'nin her yerine adresinize teslim edilir. Yurt dışına ve KKTC’ ye gönderim yapılmamaktadır.

4- Siparişimi nasıl takip edebilirim ?

Siparişinizi, internet sitemizdeki hesabınıza giriş yaptıktan sonra ‘‘Sipariş Takip” alanına sipariş numaranızı yazarak kontrol edebilirsiniz ya da iletişim formu aracılığı ile bize ulaşarak bilgi alabilirsiniz.

5- Siparişimi iptal edebilir miyim ?

Siparişinizin durum bilgisi " ödeme yapıldı " statüsündeyken yani hazırlanma sürecinde olduğu sürece iptal edebilirsiniz. Bu işlem için web sitemizden hesabınıza giriş yapmanız ve “Siparişlerim”  Başlığını tıklayarak iptal etmek istediğiniz siparişi seçmeniz gerekmektedir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.